♬ 올드 무드 팝/┗LIST M ~ O

Maywood - I'm in love for the very first time

동천 푸른솔 2009. 10. 12. 13:57

I'm in love for the very first time
I'm like a shop in the general line
난 처음부터 사랑에 빠졌어요
나는 모든 것을 갖춘 만물상 같아요

I've got happiness Laughter, joy
Ever after I'm in love For the very first time 
처음부터 사랑에 빠진이후 나는 행복과
웃음과 기쁨을 갖게 되었어요

Yes, I feel That we must stick together
No matter what the future will bring 
그래요 나는 우리의 미래가 그 어떠한 것을 가져온다고
할지라도 우리는 하나가 되어야한다고 생각해요

Now you've said You will love me forever
And today I've got a reason to sing 
그대가 나를 영원히 사랑한다고 말하니
노래할 이유가 생겼어요

I'm in love for the very first time
I'm like a shop in the general line 
난 처음부터 사랑에 빠졌어요
나는 모든 것을 갖춘 만물상 같아요

I've got happiness Laughter, joy
Ever after I'm in love For the very first time 
그대를 처음으로 사랑한 이후 나는 행복과
웃음과 기쁨을 갖게 되었어요

Let me always  Be with you my darling
Because without you I can't live anymore 
사랑하는 그대여 나를 항상 당신과 함께 있게 해주세요
당신이 없이는 나는 더이상 살 수가 없으니까요

When we're sailing together My darling
You will get me safely ashore
그대여 우리가 같이 항해의 길을 떠날 때
그대는 나를 안전하게 상륙시켜 줄 거예요

I'm in love for the very first time
I'm like a shop in the general line
난 처음부터 사랑에 빠졌어요
나는 모든 것을 갖춘 만물상 같아요

I've got happiness Laughter, joy
Ever after I'm in love For the very first time
처음부터 사랑에 빠진이후 나는 행복과
웃음과 기쁨을 갖게 되었어요

I've got happiness, laughter, joy
Ever after I'm in love For the very first time 
그대를 처음으로 사랑한 이후
나는 행복과 웃음과 기쁨을 가질 수 있었어요