♬ 올드 무드 팝/┗LIST M ~ O

Marmalade - Reflections Of My Life

동천 푸른솔 2009. 10. 27. 20:47

 

The changing

강렬한 햇살이
of sunlight to moonlight 

부드러운 달빛으로 바뀌는
Reflections of my life

나의 삶을 회고하면

Oh, how they fill my eyes

오 눈앞에 선 합니다.
The greetings
of people in trouble
고통을 받는 사람들의 인사

Reflections of my life

나의 삶을 회고하면
Oh, how they fill my eyes

오 눈앞에 선 합니다.

All my sorrow, sad tomorrows

나의 모든 슬픔, 내일로 이어지는 슬픔
Take me back to my own home

날 내 고향으로 돌려보내 줘요

All my crying, (all my crying)

나의 모든 울음, (나의 모든 울음)
Feel I'm dying, dying

죽을 것만 같아요, 죽을 것만 같아요
Take me back to my own home

날 내 고향으로 돌려보내 줘요

I'm changing, arranging

난 변하고 있어요, 준비하고 있어요
I'm changing

난 변하고 있어요
I'm changing everything

모든 걸 변화시킬 거예요

Ah, everything around me

아, 내 주변의 모든 것들
The world is a bad place, a bad place

세상은 나쁜 곳이에요, 나쁜 곳이에요

A terrible place to live

살아가기에 지독한 곳이에요
Oh, but I don't wanna die

아, 하지만 난 죽고 싶지 않아요

All my sorrow, sad tomorrows

나의 모든 슬픔, 내일로 이어지는 슬픔
Take me back to my own home

날 내 고향으로 돌려보내 줘요

All my crying, (all my crying)

나의 모든 울음, (나의 모든 울음)
Feel I'm dying, dying

죽을 것만 같아요, 죽을 것만 같아요

Take me back to my own home

날 내 고향으로 돌려보내 줘요