♬ 올드 무드 팝/┗LIST D ~ F

Ebba Forsberg - Hold me 올드팝송 추억의팝송

동천 푸른솔 2010. 8. 28. 11:02

 

Hold me just hold me please

날 붙잡아줘요 제발 붙잡아줘요
don't ask me where I come from or why I cry these tears
내가 어디서 왔는지 내가 왜 눈물을 흘리는지 묻지 말아요
just hold me hold me please
그냥 날 붙잡아줘요 날 제발 붙잡아줘요
let me rest in the silence of your embrace
당신의 품안에서 조용히 쉬게 해주세요
give me a moment don't make me explain
나에게 시간을 줘요. 내가 변명하게 만들지 말아요
all I need all I ask for
내게 필요한것은 내가 원하는것은
hold me just hold me please
날 붙잡아줘요 제발 붙잡아줘요
don't ask me where I come from or why I cry these tears
내가 어디서 왔는지 내가 왜 눈물을 흘리는지 묻지 말아요
just hold me hold me please
그냥 날 붙잡아줘요 날 제발 붙잡아줘요
let me rest in the silence of your embrace
당신의 품안에서 조용히 쉬게 해주세요
all I need all I ask for
내게 필요한것은 내가 원하는것은
hold me just hold me please
날 붙잡아줘요 제발 붙잡아줘요
let me rest in the silence of your embrace
당신의 품안에서 조용히 쉬게 해주세요
give me a moment don't make me explain
나에게 시간을 줘요. 내가 변명하게 만들지 말아요
all I need all I ask for
내게 필요한것은 내가 원하는것은
hold me just hold me please
날 붙잡아줘요 제발 붙잡아줘요
don't ask me where I come from or why I cry these tears
내가 어디서 왔는지 내가 왜 눈물을 흘리는지 묻지 말아요
just hold me hold me please
그냥 날 붙잡아줘요 날 제발 붙잡아줘요