♬ 올드 무드 팝/┗LIST S ~ U

Spandau Ballet - True

동천 푸른솔 2010. 9. 6. 00:08

 

So true
Funny how it seems always in time
But never in line for dreams
Head over heels when toe to toe
This is the sound of the soul
This is the sound

정말이지, 언제나 제때에 맞춘 것 같지만
꿈의 줄에 설 수 없다는 게 재미 있군요
누군가와 함께 할때는 빠져들지만
이것이 내 영혼의 소리
이것이 나의 소리

I bought a ticket to the world
But now I've come back again
Why do find it hard to write the next line
Oh, I want the truth to be said

나는 세상을 향해 가는 티켓을 샀지만
이제 다시 여기로 돌아오고 말았지
나는 왜 다음 행을 쓰는 것이 어렵게 느껴 질까
아 나는 진실을 말하고 싶다
아, 나는 진실을 말하고 싶다

Huh huh huh hu-uh huh
I know this much is true
Huh huh huh hu-uh huh
I know this much is true

이것만은 진실임을 알고 있다네
이것만은 진실임을 알고 있다네

With a thrill in my head and a pill on my tongue
Dissolve the nerves that've just begun
Listening to Marvin all night long
This is the sound of my soul
This is the sound

머리를 가득 메운 전율과 내 혀 위에 놓인
알약으로 이제 막 곤두선 신경을 풀어본다
밤이 새도록 마빈의 소리에 귀를 기울이기도 하지
이것이 내 영혼의 소리
이것이 나의 소리

Always slipping from my hands
sand's a time of its own
Take your seaside arms and write the next line
Oh I want the truth to be known

시간은 언제나 내 손에서 슬며시 빠져나가지
모래처럼 제 맘대로 그렇게 말이야
해변으로 향한 팔을 들고 다음행을 써 보자
아, 나는 진실을 알리고 싶어



Huh huh huh hu-uh huh
I know this much is true
Huh huh huh hu-uh huh
I know this much is true

이것만은 진실임을 알고 있다네
이것만은 진실임을 알고 있다네

I bought a ticket to the world
but now I've come back again
Why do I find it hard to write the next line
Oh I want the truth to be said

 

난 세상을 향해가는 티켓을 샀어
하지만 난 다시 돌아오고 말 거야
왜 난 다음 줄을 쓴다는 게
힘들다는 것을 모를까
아, 나는 진실을 말하고 싶다

Huh huh huh hu-uh huh
I know this much is true
Huh huh huh hu-uh huh
I know this much is true
This much is true
I know, I know
I know this much is true

이것만은 진실임을 알고 있다네
이것만은 진실임을 알고 있다네

I know this much is true
I know this much is true
This much is true
This much is true

이것만은 진실이야
난 알아, 난 안다구,
이것만은 진실임을 알고 있다네