♬ 올드 무드 팝/┗LIST J ~ L

JENNIFER RUSH - THE POWER OF LOVE

동천 푸른솔 2010. 2. 18. 01:58

 

The whispers in the morning

내가 그대의 눈을 들여다볼 때
Of lovers sleeping tight

푹 잠을 잔 연인들이
Are rolling like thunder now

아침에 속삭이는 소리는
As I look in your eyes

지금 천둥소리처럼 울려요

I hold on to your body 

나는 당신의 몸을 잡고 있어요
And feel each move you make

당신의 모든 움직임을 느껴요
Your voice is warm and tender

당신의 목소리는 따뜻하고 부드러워요
A love that I could not forsake

내가 버릴 수 없었던 사랑이에요

"Cause I am your lady

나는 당신의 여자
And you are my man

그리고 당신은 나의 남자이기 때문이죠

Whenever you reach for me

당신이 나를 원할 때마다
I"ll do all that I can

나는 내가 할 수 있는 모든 것을 할 거예요

Lost is how I'm feeling

당신의 품에 안기면
lying in your arms 

너무나 황홀해요
When the world outside's too much to take

세상이 감당하기 벅찰 때
That all ends when I'm with you.

당신과 함께 있으면 모든 고통이 사라지죠

Even though there may be times It seems I"m far away

비록 내가 멀리 떨어진 것 같은 지난 시간이 있다고 하더라도
Never wonder where I am

내가 어디에 있는지 찾지 말아요
"Cause I am always by your side

나는 항상 당신 곁에 있으니까요

"Cause I am your lady

나는 당신의 여자
And you are my man

그리고 당신은 나의 남자이기 때문이죠

Whenever you reach for me

당신이 나를 원할 때마다
I"ll do all that I can

나는 내가 할 수 있는 모든 것을 할 거예요

We"re heading for something 

우리는 어떤 것을 향해 나아가고 있어요
Somewhere I"ve never been 

내가 결코 가본 적이 없는 곳으로
Sometimes I am frightened 

때때로 나는 놀라죠

But I"m ready to learn

하지만 나는 사랑의 힘을
Of the power of love

배울 준비가 되어 있어요

The sound of your heart beating

당신의 심장 박동 소리는
Made it clear Suddenly

그것을 분명하게 해 주었어요
the feeling that I can"t go on

갑자기 내가 계속 사랑할 수 없다는 느낌은
Is light years away

몇 광년 사라지죠

"Cause I am your lady

나는 당신의 여자
And you are my man 

그리고 당신은 나의 남자이기 때문이죠

Whenever you reach for me 

당신이 나를 원할 때마다
I"ll do all that I can 

나는 내가 할 수 있는 모든 것을 할 거예요

We"re heading for something

우리는 어떤 것을 향해 나아가고 있어요
Somewhere I"ve never been

내가 결코 가본 적이 없는 곳으로
Sometimes I am frightened

때때로 나는 놀라죠

But I"m ready to learn 

하지만 나는 사랑의 힘을
Of the power of love 

배울 준비가 되어 있어요

We"re heading for something 

우리는 어떤 것을 향해 나아가고 있어요
Somewhere I"ve never been

내가 결코 가본 적이 없는 곳으로
Sometimes I am frightened 

때때로 나는 놀라죠
But I"m ready to learn

하지만 나는 사랑의 힘을
Of the power of love

배울 준비가 되어 있어요

Ooh, the power of love

오, 사랑의 힘
the power of love

사랑의 힘
Sometimes I am frightened

때때로 나는 놀라죠

But I"m ready to learn

하지만 나는 배울 준비가 되어 있어요
But I"m ready to learn

하지만 나는 배울 준비가 되어 있어요