♬ 올드 무드 팝/┗LIST J ~ L

Laura Fygi - I Love You For Sentimental Reasons

동천 푸른솔 2010. 2. 22. 03:30

 

I love you for sentimental reasons
I hope you do believe me
I'll give you my heart
난 감상적인 이유로 당신을 사랑합니다.
나는 당신이 날 정말 믿어주었으면 좋겠어요.
나는 당신께 내 마음을 드릴거예요

I love you and you alone were meant for me
Please give your loving heart to me
And say we'll never part
나는 당신을 사랑해요. 당신 혼자만이 나를 위한 존재였죠.
당신의 사랑하는 마음을 내게 주세요.
그리고 우리는 절대 헤어지지 않을 거라고 말해주세요

I think of you every morning
Dream of you every night
Darling I'm never lonely whenever you are in sight.
나는 매일 아침 당신을 생각합니다.
매일 밤 당신 꿈을 꾸지요.
당신을 볼 수 있는 동안은 단 결코 외롭지 않아요.


I love you for sentimental reasons
I hope you do believe me
I've given you my heart
나는 감상적인 이유로 당신을 사랑해요.
당신이 정말 나를 믿어줬으면 좋겠어요.
나는 당신께 내 마음을 주고 있거든요